En bra film

Fick ett filmtips av en av mina blogg vänner vi tittade på den igår jag, sonen och Alison den var väldigt bra och jag kan rekommendera den.

Anki

Från den Oscar®-belönade* regissören Peter Jackson kommer den RONAN fantastiska berättelsen om en flickas liv och allt som följer därefter. När den 14-åriga Susie Salmon blir mördad lämnar hon ett oavslutat liv efter sig. Nu befinner hon sig på en märklig men vacker plats mellan liv och död där hon måste hjälpa sin far att få fast hennes mördare och skydda sin familj innan hon äntligen kan gå vidare. Detta är en film fylld av hisnande spänning, hopp och kärlekens helande kraft. (Bild och Recension från cdon.com)

Kommentarer
Postat av: Cece

Tack för att jag får läsa! Kom ihåg att du skriver för din egen skull - inte för någon annan. Kramar om

2010-08-24 @ 21:04:44
URL: http://minaalldelesegnatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0