Ja eller Nej.

Varför har en del personer så svårt att ta ett nej? Är det ett nej å är det så, då är det ingen ide att jaga och slita för att få ett ja. Det är bara onödig energi som slösas genom att tro att man kan lyckas att vända ett beslut. Om man känner mej så vet man också att nej betyder nej. ja betyder ja och det går inte ändra på om jag har bestämt mej. För en sak är säker jag är jäkligt enveten och står för mina beslut.

Även om jag känner en viss press nu inom olika områden så är det bara min hälsa som är viktigast just nu och ingen annans. Jag har blivit pressad för och då har det också gott väldigt på tok. Så hallå nu bestämmer jag hur det skall bli och ingen annan. Jag har så många som stöttar mej och puffar mej så det kommer att gå om jag bara får tiden med mej.

Anki





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoooo!!!! Helt rätt Anki, nu ska var sak ta sin tid, en sak i taget , så blir det såååå bra i framtiden! Kram!!!! Marie!!!!

2010-08-22 @ 15:37:40
Postat av: Ulrika

Hej goa anki.

Bra att du resonerar på det viset, helt rätt.

Hoppas nu du ska få må bra och känna dig till freds.

Ha en fin söndagskväll.

Kramar

2010-08-22 @ 16:08:07
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Klokt!



Jag kom faktiskt ut, det var skönt men jobbigt.



Kram kram

2010-08-22 @ 20:17:03
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Så är det Anki, BRA RUTET..

2010-08-22 @ 21:43:25
Postat av: Marie-Louise

Ja stå på dig så ingen annan gör det! /Kram

2010-08-22 @ 22:47:24
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Camilla!

Helt rätt Anki, du måste få ta den tid du behöver..Det kommer att bli bättre å bättre framöver,känner det på mej..Kram!

2010-08-23 @ 13:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0