Julinköpen snart klara...

Oh shit vilket långt blogg uppehåll jag har haft nu! Det är inte så att jag har haft ett innehålls löst liv utan snarare tvärt om. Jag har ju jobbat en del nu visserligen bara 50 procent och jag är ganska trött efter det. Det har funnits en del annat att göra också bla köpa julklappar till mina kära. Och det har inte varit helt lätt att hitta för det har inte funnits några konkreta önskemål, men nu i dag blev jag äntligen klar.

Helgen som var nu så har jag jobbat både lördag och söndags kväll det har varit okey, för jag har fått ägna dagarna åt att vara tillsammans med de som betyder mycket för mej. Ingen nämnd och ingen glömd! I morgon så skall jag arbeta igen och antagligen så tar jag och handlar lite julmat också, tänkte att min käre son skulle skriva en lista till mej ikväll med hans önskemål.

För min del så är sillen, vörtbröd, lax det viktigaste på julbordet och sonen vill ha köttbullar,lax, skinka, prins korv o brysselkål. Vilka är era favoriter och måsten på julbordet? Julmust är väl också ett måste förstås. Får väl köpa något julgodis med för vi gör nog inget eget i år. Sedan får man väl tomta till det lite här hemma också så man får lite julstämning.



Anki

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja du vad man äter och vad man pyntar med så blir det jul ändå. Här har det inte pyntas mycket eftersom vi inte ska vara hemma i jul. Julgodis har vi gjort en del och imorgon dax att göra iordning skinkan. Ha den bra dag. Kram

2010-12-22 @ 05:57:00
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Annika

Mmmmmmm... Nu blev jag sugen på Lax =)

2010-12-22 @ 14:41:13
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ja vill också ha lax.

2010-12-22 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0