Slägga i huvudet och tutande i örat

Just nu sitter jag med en liten gubbe i huvudet som bankar och slår,  jag har huvudvärk och fryser men det beror på att jag är trött. Hade svårt att sova i natt pga att jag låg och funderade för mycket. Jag har varit på ett möte nu på morgonen som jag blivit kallad till och det var funderingar inför detta som jag hade sömnbrist i natt. Mötet gick bra och ganska var ganska snabbt avklarat så nu är det bara den lille gubben som skall ut ur mitt huvud eller iallafall lägga ned sin slägga.

Det är ju inte konstigt heller att man fryser för det är ju ruggigt kallt utomhus, bara känslan att man skall ge sej ut igen gör att jag fryser ännu mer. Men det är väl bara att klä på sej och springa ut till bilen för jag skall ju jobba ikväll! Just nu sitter jag i en sådan där tråkig samtals kö och får höra med jämna mellan rum att jag sakta flyttas fram i kön, hm sakta men säkert. Man kunde ju haft något roligare för sej än sitta och höra på tutande signaler i luren.

Anki





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0