Det är gott att leva

Helgen som varit har varit väldigt bra jag har hunnit med att jobba lördag och söndag kväll. Men även hunnit med att umgås med mina kära, ätit gott och myst framför dumburken. Varit och fikat hos min syrra och fått sova länge på morgonen. Det är så härligt att få uppleva så här mycket positiva saker med tanke på hur jag mådde för några månader sedan. Nu ser allt så just och härligt ut. Det känns som om alla demoner är begravda och alla tråkigheter har tagit slut.

Jag är så tacksam för alla mina nära och kära som jag har runt omkring mej nu när jag känner att livet äntligen leker. Även om det är grått och mulet ute så har jag en strålande sol inom mej. Det beror på många faktorer och att alla pusselbitar har fallit på plats i mitt liv. Nu tänker jag verkligen ta för mej av allt det goda i fortsättningen. Kort sagt det har hänt mycket och det är underbart att leva.  Anki





Kommentarer
Postat av: Marie

Det var väl det jag visste! Efter regn kommer solsken!

Det är dig väl förunnat.Kram

2010-11-22 @ 23:36:05
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Din blogg är numera en stor gul sol och alla bokstäver du skriver är färgade av kärlekens röda färg.



Allt detta syns inte med blotta ögat MEN det KÄNNS.

Vi blir lika varma av "solen"

som av "den röda färgen på bokstäverna"



Njut och ha det gott ANKI. Väl unt.



2010-11-23 @ 00:21:49
Postat av: Marie.J.

Tjohoooo!!!! Härligt att läsa att du kommit på fötter så bra igen! Å jag vet att det varit en svår "resa", det är tufft att ta sig igenom, men du fixade det! Jag är så glad för din skull Anki!!!!

2010-11-23 @ 05:56:58
Postat av: Charlotte

Klart det ska vara gött att leva...annars kan det kvitta:).



Må så gott och var rädd om dig vännen!!

Kramar

2010-11-25 @ 12:34:50
URL: http://www.charlottesvitahem.blogspot.com
Postat av: messan

Så härligt att du har det gott....det är du värd i massor.

Har ni snö kvar hos er? Vi har massor. När det ändå kommit så hoppas jag det ligger till jul.

Kramar till dig

2010-11-26 @ 20:55:19
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0