Förkylt blåsväder

Oj vilket väder vi haft i natt det har regnat och stormat. Inte nog med det så har en förkylning hoppat på mej också jag som aldrig brukar vara "sjuk". Men det kanske är som dom säger att man inte skall ligga med rumpan bar på natten. Ja ja nu är det försent iallafall så nu är det bara att kurera sej och gilla läget. Men det är ju typiskt för just i dag skall jag börja jobba mina första timmar på länge. Oj vad jag har saknat mina jobbarkompisar det skall bli kul att få träffa alla igen. I morgon skall jag på en kurs också med jobbet och bli ännu klokare. Det händer väldigt trevliga saker i mitt liv just nu också, det tycker jag är så mysigt. Det är inget jag vill skriva om här ännu men det har verkligen vänt upp och ned på en hel del.

Anki


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Blir så glad för din skull !!! :)



Kramar om

2010-11-03 @ 15:12:31
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att du får en trevlig dag på jobbet trots din förkylning!

Krya-på-dig-kram =)

2010-11-03 @ 15:32:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Blir så himla glad när jag läser detta.

Härligt när det är positiva grejer på gång.

Hoppas förkylningen försvinner all världens väg, fort.

Kramar i mängder.

2010-11-03 @ 22:01:13
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla!

Kikade in här för att kolla om du skrivit nåt,och jisses va roligt att läsa..Så glad för din skull, ska bli trevligt att se dej på jobbet igen!!! Du får berätta mer, när du känner dej redo,och krya nu på dej från förkylningen fort,KRAM!!

2010-11-04 @ 13:17:45
Postat av: Gunnel L

För det första tycker jag visst att du skall ligga med rompan bar...mår man bara gott av. För det andra är det jättekul att höra att du skall börja jobba och att det känns positivt för dig. För det tredje så tycker jag att HELA du utstrålar energi och posivitet. HÄRLIGT Anki....Lycka till fortsättningsvis också

KRAM

2010-11-05 @ 00:23:28
Postat av: cece

Åh vad glad jag blir för din skull! Krya på dig nu från förkylningen och lycka till när du är tillbaka på jobbet igen!

Kram

2010-11-05 @ 09:41:10
URL: http://minaalldelesegnatankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0