SMS=Sand Mitt i Sanden

Jisses man slutar aldrig att förvånas en del personer gillar inte att man mår bra. Då får man ta emot en del av avundsjukan. Men det rör mej inte i ryggen det minsta, jag kan ta det nu jag är stark och skiter i det! Det är egentligen ganska skratt retande när vuxna personer beter sej som barn. Men det är ju självklart jag sparar ju på allt för det kan ju vara bra att ta fram en regnig dag. Det är som ett litet sandkorn i öknen för mej!

Jag är säker på mej själv nu och jag är säker på det jag känner inom mej nu. Det finns ingen eller inget som kan få mej på fall igen. Igår gjorde jag två besök som jag tycker är ganska utlämnade och jobbiga, men jag talade om för mej själv att jag fixar det. Och vad hände? Jo jag klarade båda besöken galant och man kan säga att jag gick som en segrare därifrån med ett leende på läpparna.

Ja vad kan mer säga än att jag är nöjd med livet och vad det har med sej till mej. Mina barn och min familj, alla mina goa vänner både nya och gamla. Och sist men inte minst min käraste vän du vet vem du är!

Kram Anki


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej AnKi

Vad ledsen jag blev när jag läste att du har någon som inte kan glädjas åt att du äntligen känner en ljusning och börjar må bra....Sen blev jag så glad av att läsa resten att du känner dig starkare och tagit dig igenom hinder och kommit ut starkare fr det...Massa kramar till Dig fr mig..*ler* Carina

2010-11-30 @ 13:44:14
Postat av: Gunnel L

Mycket bra sagt SMS = sand mitt i sanden.

Anki du är verkligen på G...HEJJA !!!! ALLA två tummarna upp, hade jag fler så skulle alla, typ tio tummarna, vara uppe nu !!!

varm kram från Gunnel/med tummarna uppe.

2010-11-30 @ 13:45:31
Postat av: Lejonkvinnan

Det är så trist med folk som inte kan glädjas med andra utan bara vill trycka ner en ännu mer. Men du verkar och känns så stark nu och det gör mig så glad :) så du kan skita i vad alla andra tycker. Det är starkt!! Go girl!!



Kram

2010-11-30 @ 14:31:18
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: becca<3

ÅÅh teskedsmoster! du vet att jag tycker du är bäst!

och att du mår så mycket bättre värmer mig om hjärtat.

att vissa ogillar att det går bra för dig är helt puckat för du är värd all lycka i världen!

Kram på dig Favoritmoster! <3

2010-11-30 @ 17:59:53
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag bara ler!!

2010-11-30 @ 18:19:21
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0