Energi slukaren har varit här

Min energi tog helt slut i eftermiddag jag kom precis upp ur sängen där jag har legat och halvsovit i 2 timmar nu. Jag blev bara så trött o frusen så jag pluggade igen öronen med skön musik och la mej och kopplade av. Som vanligt så vandrade tankarna i väg men ändå kunde jag koppla av till musiken i mina öron. I dag har jag varit och besökt mitt jobb jag fick peppa mej en bra stund innan jag kom iväg och jag gick dit, jag blev glatt emottagen så det kändes väldigt bra att gå dit i dag. Ja jag vill faktiskt komma tillbaka till mitt vanliga liv igen även om det kommer att få ta tid och det är jag beredd på.

När jag kom hem så gjorde jag en pesto, pasta sallad med kyckling o tydligen sömn medel i eftersom jag blev så trött. Salladen blev väldigt god och till och med sonen godkände den som dagens middag. Planen var i dag att det skulle bli en promenad också men usch det var så kallt och ruggigt ute så jag hoppade över den. Nu skall jag dricka några koppar java o se programmet halvåtta hos mej. Sedan får jag ta en kraftansträngning och slänga upp tvättmaskinen på tork. Jag undrar bara vart energi slukaren tog vägen för min energi är som bortblåst? Hallå hallå, hur skall jag orka att baxa upp tvättmaskinen på tork nu???

Anki



Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Äh, starka INGA kommer och hjälper dig med tvättmaskinen

2010-10-20 @ 19:40:35
Postat av: Annika

Det bara bli så ibland att man blir alldeles trött och slut. Det måste vara kroppen som säger att nu får du varva ner ett tag och koppla av. KRAM

2010-10-20 @ 21:31:00
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: messan

Undrar vem som preparerat din mat...:) Jag tror de lagt lite i min med så nu ska jag natta mig.

Gonatt och dröm söta drömmar

Kramar

2010-10-20 @ 22:18:14
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: en kärlekssaga: en annorlunda ung mamma blogg.

Ja, jag hoppas detta! Man blir verkligen rädd!

2010-10-21 @ 12:32:38
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0