Fjärilar i magen

Sitter och samlar mej med lite musik för jag skall snart iväg, för att möta en väldigt trevlig person som betyder väldigt mycket för mej. Personen jag skall träffa ligger mej väldigt varmt om hjärtat och det är så mysigt. Det där med fjärilar i magen är faktiskt sant för jag har sådana nu. Och det är verkligen härligt.

Dagen i dag har jag tillbringat en del med min syster dotter Rebecca vi har varit hos min "syrra" på Hilmersgården och hämtat energi. Vi hann också med att testa pizzorna i Fjärås till lunch så nu är man mätt resten av kvällen. Det har varit en kylig höstdag i dag och för varje dag så får naturen vackrare och vackrare färger. Liksom på alla fjärilarna på bilden...Anki



Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för en härlig dag och kram!

2010-10-13 @ 19:00:03
Postat av: Marie-Louise

Låter som du haft en mycket bra dag. Härligt :) /Kram

2010-10-13 @ 19:36:08
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: luffi

vad bra! gör du för trevligt nu då? kram

2010-10-13 @ 20:12:46
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0