Lakrits tigrar i fotboja

Det är så förvånansvärt lätt att komma upp på morgonen, men sedan händer det något. Det är som om någon sätter på mej en fotboja som bromsar ned min fart hela tiden. Att ta det där steget ut i duschen och komma i kläderna är jätte svårt, gå ut i bara mässingen vill man ju inte göra. Nej jag behöver en drag kraft som puffar på mej så jag blir klar.

Det beror mycket på att jag just nu har haft en liten svacka igen och då hinner den där demonen ikapp mej igen och bromsar ned min fart. Vädret är ju inte det mest lockande heller, grått o trist höstväder. Visserligen börjar träden skifta i alla dessa vackra höstfärger jag ser upp emot skogen i från mitt fönster och det är så vackert.

Nu måste jag verkligen sätta fart hade jag kunnat så hade jag sparkat mej själv i baken nu med en gång. Ikväll kommer mitt bonus barn barn hit för att sova hos mej i natt så det blir en mysig kväll och känner jag henne rätt så har hon några tigrar med sej hem till mej. Vi var ju på tiger jakt hon och jag på Knarrholmen i somras och tänk de tigrarna fångade vi med lakrits....

Anki


Kommentarer
Postat av: messan

Jag har också kättingar i fötterna på morronen...jobbigt är det.

Kram

2010-10-08 @ 22:20:44
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Stefan L

Ja under hösten så e de allt lite mentalt tungare med allt. Inte känt själv så mkt tidigare höstar men denna höst så känner jag att det tristare vädret och så får en att bli mer nerstämd. Man blir nog mer lyhörd för såna här saker hos sig själv när man blir äldre. Nä nu ska ja verkligen sova.

2010-10-09 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0