Min Ängel

Min ängel är viktig för mej den symboliserar en del saker för mej. Jag hade en i glas på mej som jag tappade först en gång, men fick den skickad till mej och då förstod jag att det var någon eller något som ville ge mej en vägledning. Jag funderade några dagar och insåg att jag hade valt fel väg. Jag ändrade mej väldigt snabbt igen och den här gången följde jag mitt ♥hjärta♥ och inte magkänslan.

Efter några dagar när jag stod i duschen så tappade jag åter igen min ängel men jag hittade den genast. Då bestämde jag mej för att åka till guldsmeds butiken för att köpa mej en i silver som jag alltid kan bära på mej. Visst jag kanske inbillar mej men för mej är den viktig och den symboliserar något underbart som har hänt i mitt liv. Bilden kanske inte är den bästa men det syns ju att det är en ängel iallafall.

I fortsättningen tänker jag lyssna mer på mitt ♥hjärta♥ än att känna med magkänslan. Nu när jag känner att alla pusselbitar börjar falla på plats i mitt liv.
Anki


Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Ja Anki, att detta hände med ängeln i din halskedja betyder bara en sak. En älskad person ville att du skulle finna lyckan. Den sanna riktiga lyckan. Det är jag fullkomligt säker på. Tack ,,,, för att du hjälpte Ann-Christin

kram och njut av <3

2010-10-17 @ 19:28:55
Postat av: Anki

Jag tror att det är så också Gunnel.

2010-10-17 @ 22:54:37
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0