Orkar inte vänta längre.

Kan inte ta telefon just nu ringer upp om du lämnar namn och telefon nummer, jag blir så frustrerad skall man behöva sitta och vänta nu då på samtal? Jag ringde till två olika ställen i dag och fick samma svar, varav den ena har ringt så nu väntar jag. Men jag tänker inte vänta längre för jag känner för att smita ut i stället medan vädret är fortfarande vackert. Jag skall ta med min bästa vän kameran och se om jag kan få fotat några fina höstbilder. Kanske lyckas jag att plocka upp kameran ur fickan eller så går jag väl där i mina tankar istället.

Anki



Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Wouuuu...vilken bra bild till en bra text. Hoppas att det blev fina höstbilder

2010-10-25 @ 18:13:40
Postat av: Annika

Det är jobbigt att sitta och vänta på ett samtal, man känner sig instängd.

2010-10-25 @ 20:13:42
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0