Höstfägring

Hösten är här om inte annat så ser man det om man kikar runt lite i naturen. Jag tog en liten runda i grannskapet i går eftermiddag med kameran, men med musik i öronen och tankarna på annat håll så blev det bara en bild tagen på hela rundan. Bilden är tagen i en liten skogsdunge intill där jag bor och här ser man verkligen att hösten är här.

 

Skogen är klädd i höstens färger

Frosten biter i gräset på morgonen

Vinden är envist hård och isande

Solen kämpar för att ge oss lite värme på dagen

hösten är verkligen här med all sin prakt

Jag fångar in allt det vackra i mitt minne


Anki





Kommentarer
Postat av: messan

Hösten är vacker på alla sätt! Vackra färger och hög luft.

Kram

2010-10-18 @ 19:19:08
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Annika

Måste berätta att jag nu när jag skulle gå in på din blogg så sökte jag på "teskedsgumman" istället för "tankesymfoni"...

2010-10-18 @ 19:53:29
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0