Dagarna flyger i väg.

Nu så har ännu en vecka flugit i väg och vad har man gjort? Jo en hel del antar jag men det känns inte så ibland. Jag har hunnit att gå till min läkare och varit på mitt jobb och hälsat på. Jag har umgåtts med vänner som betyder mycket för mej.

Min son har träffat sina pysslingar men insåg snart att han gillade dem, så nu är de hans nya kusiner i stället det kändes närmare så. Tänk att världen är så liten att man hittar nya släktingar på ett stenkast avstånd som man trivs så jättebra med.

Fredags kvällen fick jag den stora äran att chilla med sonen och en kompis till honom, vi satt och kollade in IDOL och snaskade godis. Och för en gång skull somnade jag inte i soffan. Utan såg även röstningen.

I dag skall jag fira mitt "bonus" barnbarn Kajsa som fyllde år den 21 oktober. Skall åka hem till henne på födelsedagskalas, det skall bli väldigt trevligt. Hon är verkligen min lilla vitamin kick och vi brukar berätta hemligheter för varandra hon och jag.

Anki


Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Åh ditt blogginlägg "doftar" glädje och entusiasm. Vad jag är glad för det. //Kram

2010-10-30 @ 11:41:35
Postat av: Annika

Det är kul att upptäcka släktingar som man inte visste fanns och särskilt när dom är trevliga =)

2010-10-30 @ 14:29:41
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie. J.

Åååååh, jag blir så glad när jag läser det du har skrivit! Anki, DU ger så mycket positiv energi till andra, det ska du veta! Är så glad för din skull att saker o ting verkar gå åt "rätt håll" KRAM på dig!!!!

2010-10-30 @ 15:12:09
Postat av: Gråbossen

Tack för vänliga ord på min blogg. Det verkar lysa mycket positivt omkring dig nu - det gillar jag skarpt.



Kram från gamle farbrorn!

2010-10-30 @ 21:44:51
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Becca<3

thihi hon berättade hemlisar för mig på susannas kalas :)

2010-10-30 @ 22:09:24
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Glad att du mår bra och att du verkar nöjd med din tillvaro.

2010-10-31 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0