Bomull i skallen

I dag har jag varit så otroligt trött hela dagen av förklarliga skäl. I går morse fick jag gå upp tidigt för att jag skulle träffa min kognitiva terapeut. Jag sov inte den natten eftersom jag skulle dit och vända ut och in på mej. När jag var färdig där så skulle jag åka ned till Ullared med mina barn, mamma och sonens flickvän.

När vi kom ner till Ullared så var det lugnt ingen kö in och lagom med folk inne i varuhuset. Det var nog första gången som jag fick handlat mycket saker till mej själv och inte till alla andra. Det gick snabbt genom kassan också, för där var det ingen kö heller. Efter ca 6 timmar där nere i varuhuset så var jag helt slut, det känns verkligen att man inte är riktigt ok.

När vi kom hem på kvällen så var det bara att packa upp alla fynd och sätta sej ned och varva ned. Jag var så uppskruvad när jag skulle lägga mej så det blev att ta fram spik mattan och ta ett par sömntabletter för nu behövde jag stressa ned och sova. Jag somnade till lite på spik mattan men vaknade för att ta bort den.

Och tänk nästa gång när jag vaknade så var det morgon och inte natt. Jag hade fått sova en hel lång natt utan en massa demon på hälsningar. Jag gillar inte sömntabletter egentligen men ibland är det ett nödvändigt måste. Nackdelen är ju att man blir så seg dagen efter, det är som om hela skallen är full med bomull. Inte skönt men sömnen är ju viktig för välbefinnandet som den kloke farbror doktorn har sagt till mej.

Anki



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anki! Bra att du går till nån och pratar, dock är det MYCKET arbetsamt för dig, förstår jag! Jättebra att du hittade grejer till dig själv igår, du ska verkligen tänka på dig själv nu! Jättejättebra att det finns medicin när man behöver det, ju bättre du sover på natten desto starkare blir du, och det märks jätte tydligt att du är på rätt väg! Heja, heja!!!! KRAM!!!!

2010-09-03 @ 21:12:42
Postat av: Anonym

Anki det är jag Marie J som skrivit, hihi! Glömde avsändare!

2010-09-03 @ 21:13:24
Postat av: Camilla!

Så gott att få sova hela natten,det gör så mycket! Hoppas du lämnade kvar nåra roliga saker till mej på Gekås,så det inte är alldeles tomt i hyllorna nu i helgen..Kram på dej!!!

2010-09-03 @ 21:13:48
Postat av: becca <3

Du, jag tar ett par snabbverkande tabletter som man inte känner sig bakfull av dagen efter,, fast mitt problem är ju att jag inte kan somna, inte att jag vaknar för tidigt så vet inte säkert om det är något som du ska ha, men det är bara ett litet tips, jag hade också sådana som du innan, läkare skriver ut sådana direkt utan att tänka på att man mår så hemskt av dom dagen efter.. Kram på dig moster! <3

2010-09-03 @ 23:47:54
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Fem ord till dig KÄMPE....En GOD sådan..fortsätt..

kram

2010-09-04 @ 00:47:52
Postat av: Annika

En sväng till Ullared hade inte suttit fel. Det var ett tag sedan jag var där.

2010-09-04 @ 18:03:55
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0