Oj vilken latmask jag är i dag.

Dagarna har rusat i väg och det har väl hänt en hel del. Jag och min väninna har varit ute på road tripp och vi hamnade i Ljungskile hos min farbror och faster. Det var jätte trevlig och se hur dom hade det på landet med skogen in på knuten och hästarna betande alldeles i närheten. Vi var också och åt mat på Villa sjötorp där vi åt rökt lax och stuvad potatis det var ljuvligt gott. Det var en trevlig och händelserik dag med en hel del snurrande på småvägarna i skogen i Ljungskile innan vi hittade rätt.

I går var jag på kräftskiva hos min syssling Eva det var väldigt trevligt och mycket gott med havskräftor, räkor och svamp/ost paj. Lite öl, vin. op Andersson och Halländsk Fläder. Snapsvisor med skön sjungande Jonas (han kunde verkligen sjunga) som tog täten. Det var en trevlig kväll med mycket glada och trevliga människor. Jag var väl hemma vid halv två men kom inte i säng förren klockan tre. Trött och nöjd efter alla kvällens intryck.

I dag har det gått i slowmotion hela dagen men jag fick hämtat min bil och inhandlat diverse mat varor eftersom kylskåpet ropade efter mat. Det var meningen att jag skulle laga middag också men eftersom jag blev ensam så fick det bli en sladd in på mc Donalds drive in på hemvägen. Hm ibland är det skönt att vara lat. Nu ikväll kommer det bara att bli soffmys under täcket och inga mer knop gjorda ikväll.

Kram på er

Anki



Kommentarer
Postat av: Marie J

Tjena! Det låter så härligt när du berättar om dina upplevelser, så positivt nu! Gött att vara latmask emellanåt oxå, det ska man kunna tillåta sig, absolut! KRAM på dig/ Marie!!!!

2010-09-12 @ 19:51:18
Postat av: messan

Att vara en latmask...det är gott det:) Just nu hinner jag inte...men när chansen kommer tar jag den. Så god mat!

Kram

2010-09-12 @ 20:35:40
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Marie

Gott att du har haft det gott! KRAM

2010-09-12 @ 23:55:50
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Annika

Man får lov att vara en latmask ibland =)

2010-09-13 @ 17:36:38
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gråbossen

Verkar ha varit en strålande kräftskiva. Lite avis...

2010-09-13 @ 23:31:02
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad härligt det låter och du låter glad då blir jag glad också.

Lat måste man vara ibland.

Tusen kramar

2010-09-15 @ 12:18:25
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0