Hel igen

Oj det händer så mycket i mitt liv nu både positiva och negativa saker. Har precis varit inne och läst min syster dotters blogg hon är en underbar tjej som kämpar emot sin sjukdom. Det finns ingen annan tjej som är en sådan kämpe som hon är. Jag beundrar henne verkligen hon är en underbar tjej min Rebecca.

Härom kvällen var jag ute på en skön promenad med en ny vän ute vid ett av mina favorit ställen. Där fick jag se en underbar utsikt plats som jag inte visste att den fanns. Oj man blev alldeles matt i kroppen av att få se en sådan vy med både oändligt hav och land. Till den platsen vill jag igen men jag kommer aldrig att hitta dit själv.

Ja nog blev jag matt också för den kvällen fick jag feber, på natten fick jag frossa och en fruktansvärd huvudvärk men fram emot förmiddagen så kände jag mej "hel" igen. Just nu försöker jag smälta det jag läste i Rebeccas blogg men det går ju inte, men hon finns i mitt hjärta hela tiden ja i det finns hela hennes familj.

Nu ikväll så skall jag åter i väg med min vän och ta en fika på ett mysigt café här i stan, jag har ju en del att prata om. Men ibland så är jag så svår startad med att släppa mina tankar som måste ut. Vi får se om jag kan lyckas ikväll för det är ju med en väldigt trevlig vän, som ligger mej varmt om hjärtat. Jag skall iallafall försöka.

Anki





Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte lyckas i kväll så gör du det nästa kväll... kram... L

2010-09-23 @ 11:52:14
Postat av: Annika

Du finns i våra hjärtan med =) Kram

2010-09-23 @ 15:46:36
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Är man sig själv, är den man är så lyckas man ALLTID. Var aldrig någon annan än DU själv. Det finns alltid någon där ute som vill ha precis en sådan som dig. Och det är viktigt att ha den kännedomen...men det har du med all säkerhet så JAG är inte orolig ett dugg att du INTE skall "LYCKAS"

2010-09-23 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0