Drömmar

Drömmar om silver drömmar om guld ♫♫♫♫♪♪♪♫♫♫♫ nja det är väl inte just det jag drömmer just nu. En del nätter så är det riktiga maror och andra nätter bara väldigt konstiga drömmar. Jag möter alla möjliga varelser och människor i mina drömmar och allt otroligt sker. Ibland vaknar jag helt kallsvettig och iskall, då har jag svårt att somna om igen.

Men i natt var det väldigt underbara drömmar....detaljerna behåller jag för mej själv. Och efter de drömmarna så känner jag ett fridfullt lugn i mitt inre. Min dröm i natt kommer jag bära med mej hela dagen och kanske finns den kvar ännu längre i mina tankar. Hoppsan nu sitter jag och ler in i datorskärmen.

Den här dagen kommer jag att ägna mej åt tjej snack, först skall jag träffa mina goa väninnor Marie och Gunnel för en del kvinnoprat. Efter det skall jag träffa min underbara syster dotter Rebecca för att ha ett långt och trevligt tjej snack. Det kommer att bli en härlig dag med mycket tankar och funderingar som vi byter emellan oss, vi kvinnor emellan.

Anki



Kommentarer
Postat av: becca <3

Det ska bli jätteroligt att få träffa dig!

Jag blir genast mycket gladare av bara tanken :)

2010-09-28 @ 10:27:47
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, drömmar kan vara både härliga och otäcka. Hoppas att du får ha en sådan där härlig dröm inatt igen =)

Kram

2010-09-28 @ 20:51:10
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0