Tjejsnack en hel dag.

Oj vilken fin dag det blev i går. Den började på förmiddagen med att jag och min väninna tog bilen och åkte till min älskade "moster" Gunnel. Hos henne blev vi emottagna med stora famnen direkt, hon bjöd oss på en god lax paj med sallad till. Och sedan blev det tjej snack för hela slanten om allt emellan himmel och jord. Vi delade med oss om allehanda saker kärlek, barn, män, sjukdomar och en del andligt blev det med.

Efter den underbara dagen med mina "tjejer" så åkte vi hem till Kungsbacka där jag bytte min väninna emot min syster dotter Rebecca. Vi åkte till restaurang Tio Pepe och käkade en god middag, samtidigt som vi pratade en massa om killar, vardagen, föräldrar och syskon. När vi var mätta och belåtna så for vi hem till mej och fortsatte att prata.

Efter en stund dök sonen Robin upp med flickvännen Alison och vi tittade på idol tillsammans. Sedan spelade vi familjegeni och snaskade godis fast det var tisdag, det var jättemysigt. Rebeccas pappa Benny efterlyste henne så jag fick köra hem henne igen på kvällen men en sak i sänder det här skall göras om för det var så trevligt. Älskar dej Rebecca!!!

Anki

Kommentarer
Postat av: becca <3

Jag älskar dig med!

2010-09-29 @ 12:57:16
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0