Jag ger mej inte!

Jisses vad tiden går jag hinner inte med känns det som. Som sagt vad så hade vi några underbara dagar i Dublin men jag har inte haft tid och skriva om det eller fått fram några bilder men det kommer så småningom. Min dotter har flyttat hem till mej i väntan på att hon skall få något eget boende. Inget kul för henne att behöva flytta hem igen efter 3 år som hon har bott hemmifrån. Men vi får göra det bästa av situationen så länge hon bor hos oss igen.

Just nu hade hon inte kunnat klara sej själv ändå för hon har ett knä som inte mår så bra. Det har svullnat upp och värker fast hon inte gjort någonting. Hon hoppar omkring på kryckor och käkar värktabletter. Hon orkar inte vara uppe ur sängen mer än några korta stunder för hon är matt i kroppen och har tappat aptiten. I dag har jag krävt att få en läkartid åt henne fast de inte hade någon och de skall ta en del prover på henne igen.

För något skumt är det med hennes knä och kropp just nu? Och jag tänker inte ge mej vad de än säger.
Håll tummarna för oss i dag.

Anki

Kommentarer
Postat av: becca<3

Jag håller tummarna ! tur att jag inte gillar bananer då:)

2011-04-04 @ 15:56:03
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att det går bra med hennes knä! Jag håller tummarna. Kram

2011-04-04 @ 20:26:40
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Stackars Sanna, ge henne kram från mig.

2011-04-05 @ 18:53:30
Postat av: Camilla!

Väntar med spänning på lite mysiga bilder,när du får tid å lust.. Stackars din tjej, men bra att hon har en mamm som står på sej. Klart hon ska ha en läkartid,va e det för dumheter:( Upp till Kamp!!!!!

2011-04-07 @ 08:59:11
Postat av: Benny

Bra att du ligger på, det är det som gäller. Hoppas att det går över fort och att hon slipper lida. Hälsa henne, får se om hon kan vara med en stund hos morfar, men jag förstår om hon inte kommer.

2011-04-07 @ 22:06:06
URL: http://heliflyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0