Skum Led åkomma?

Det är så knepigt min tid räcker inte till längre. Just nu har jag fått åka till Varbergs akuten två gånger den här veckan med min dotter. Hon har två svullna knän och en svullen fotled med värk, dålig aptit och feber som går upp och ned hela tiden. De har tagits en hel del prover på henne men ännu har man inte inte hittat orsaken till vad som är felet i hennes kropp. Det lutar åt någon sorts atrit eller någon annan led sjukdom men vad? Just nu väntar vi på att få en tid till reumatiker sjukhuset i Spenshult för att se om någon läkare där kan hitta problemmet och sätta in någon sorts medicin.

Jag är ganska less på sjukvården vid det här laget, jag fick slåss för min son när han fick sin barn reumatism och därefter när min man insjuknade i lung cancer och nu är det i gång igen med att ringa runt och köra runt. Vi vill ju bara att de kommer på vad det är så hon kan få någon sorts behandling. Just nu äter hon bara värk tabletter och vilar.....suck. Själv googlar jag på nätet och läser om alla slags led åkommor.

Annars har jag haft en fin vecka tillsammans med Prinsen och mina barn. Vi har varit och firat min pappa i dag och ätit middag där hos mor och far med mina syskon. Det blev mammas goda kalops o kaffe och tårta. Så nu e man mätt ett tag igen. Sanna fick i sej en baby portion och vi fick ta bilen för hon orkar verkligen inte hoppa på kryckor så långt. nu är det bara avkoppling som gäller för mej resten av den här kvällen.

Anki


Kommentarer
Postat av: Gunnel L

nä...men detta var verkligen INTE roligt att läsa. Hoppas att det blir en lösning snart, stackars lilla rara Susanna...

varm kram

2011-04-10 @ 22:12:04
Postat av: Gunnel L

Vet ej vart min kommentar tog vägen. Gör ett nytt försök:



Inte roligt att läsa detta om goa rara Sanna. Hoppas att det blir en lösning snart för så där kan det ju inte pågå hur lång tid som helst.

Varm kram

2011-04-10 @ 22:37:23
Postat av: Gunnel L

Ber om översende, nu helt plötsligt har

min första kommentar kommit in...hann skicka iväg den andra.

2011-04-10 @ 22:39:36
Postat av: Stefan L

Stackars Sanna. Hoppas de snart kommer på vad som är fel.

2011-04-11 @ 08:05:32
Postat av: Annika

Jag hoppas verkligen att de hittar den rätta diagnosen för henne så att hon kan få behandling för det och må bra igen. Det är så tråkigt att se någon lida. Jag håller tummarna!!!! Kram

2011-04-11 @ 21:51:02
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0