Vem vill byta?

Då var det dags igen att få i hop några rader till ett litet inlägg. Vad har hänt? Inte så mycket jag har jobbat på som vanligt och sedan har det varit matlagning o sova o jobba igen. Men i dag fick jag kontakt med Spenshults mottagning här i Kungsbacka. De hade fått remissen från Varberg och har planerat in ett besök för Sanna på skärtorsdag nästa vecka. Jag hoppas verkligen att de kan ge henne någon behandling nu för hon tycker inte att värktabletterna hjälper henne längre. Och jag skall givetvis följa med henne dit.

Vår kväll här har gått i kärlekens tecken med hembakad kärleks mums till kaffet, Robins käresta var här och min Prins med, det var både gott och mysigt. Nu sitter ungdommarna och tittar på Reine och Mimmi i fjällen och jag sitter här och skapar eller nåt. På något sätt skall jag få mej i säng ganska tidigt ikväll för i morgon ringer klockan redan fem och vem vill missa en sådan chans och gå upp så tidigt? Det händer ju att klockan vandrar i väg på kvällarna här...Hm är det någon som vill byta?

Anki




Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Åh, vad skönt att höra om remissen !!!

Byta klocka? DEN var kul ! Men, nej jag tror att jag behåller min tysta klocka som ALDRIG ringer...

Varm "kärleksfull"kram till prinsen och dig.

2011-04-14 @ 21:55:08
Postat av: Camilla

Näpp,vill inte byta.. Har sovmorgon imorn( i alla fall till sju)...Och handlingen är avklarad idag ju,gött! Mums med kärleksmums!!! Skönt att dom börjar ta tag i detta med din dotter,kan ju inte hålla på så här för stackars henne..ha de gott,Kram!

2011-04-14 @ 21:55:31
Postat av: Marie

Nä du, jag vill inte byta med dig.Håller tummarna för att allt snart lugnar ner sig. Imponerad av att du trots allt hinner/orkar uppdatera bloggen. Själv har jag påbörjat ett inlägg för över en vecka sedan som ännu inte är klart att publicera. Minst en månad sedan som jag uppdaterade!

Kram, kram

2011-04-14 @ 22:36:23
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0