I klorna på JB

Attan också jag har råkat i klorna på en person igen. Den här speciella personen fängslar mej verkligen och håller mej kvar trots att jag borde få sticka iväg när jag vill. Nu har det hänt två dagar på rad på något sätt måste jag överlista honom ikväll och i morgon. Det värsta är att jag inte vet riktigt var jag har honom för han liksom smyger sej på mej när jag minst anar det. Och när han är precis inpå mej så är det försent för då är jag redan fast i hans grepp.

Ja nu undrar ni säkert vem det är som har satt klorna i mej den här gången? Nej det är inte min gamla demon för han är borta för alltid. Utan det är den där filuren med sin säck som han släpar med sej överallt den där med dröm sanden i. Ja just det det är allas vår John Blund, två dagar på rad nu har jag försovit mej pga att han har smugit sej på mej på kvällen och överlistat mej med en extra stor portion med dröm sand.

I går kom jag försent till jobbet för att jag hade stängt av min klocka och fortsatt att sova vidare men av någon orsak så vaknade jag en kvart innan jag skulle börja jobba. Givetvis hann jag inte i tid så det var ju bara att fatta telefonen be om ursäkt och stressa iväg. I går kväll satte jag två mobiler på alarm men den ena har jag inte ens hört o den andra hade jag stängt av igen. När jag vaknade i morse så hade jag tjugo minuter på mej och med en flygande fläng så hann jag faktiskt i tid det var på håret.



Och fastän jag tycker att jag har sovit så mycket ät jag trött iallafall. Jag vet inte hur jag skall göra ikväll med John Blund? Visserligen har jag lång sovmorgon i morgon men jag vill ju inte sova bort hela förmiddagen så jag får väl lura iväg honom på något sätt. Hm jag skall nog komma på något bra.  Anki


Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja kan ringa å väcka dig om du vill. Ja brukar inte ha problem å gå upp på morgnarna. Men ja e en sån som måste somna innan 12, annars e ja vaken hela natten.



Sen finns de lite andra tricks:

http://www.coolstuff.se/tag/Vackarklocka



Väckarklocka med pusselbitar eller väckarklockan som rullar iväg.

2011-02-01 @ 21:32:14
Postat av: Gunnel L

Oj så du skrämde i början....Ett förslag kan ju vara att du ger J B min adress...här blev kl. ca 02.15 när jag gick och la mig i natt...inte på grund av att jag inte kunde sova..utan på grund av nattarbete...??? Gjorde nämligen klart min teckning som jag påbörjade på dagen.och hur det nu är så jobbar jag alltid bäst på natten då alla sover...

2011-02-01 @ 23:12:52
Postat av: messan

Precis som vanligt så har knyckt John Blund men jag skickar honom till dig...precis som vanligt:)



Var rädd om dig!

Kram

2011-02-02 @ 22:34:31
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0