Återigen......hände det.

I dag hände det igen, jag kom hem fixade lite käk. Satte mej i soffan med tidningen det var lite kallt så jag drog på mej en filt. Efter en liten stund var jag i drömmarnas värld igen. Jag låg och sov en timme igen på eftermiddagen. Är det pensionärs varning eller vad? Efter den tuppluren kom jag på fötter snabbt men det blev inte så mycket gjort ändå. Nåja vem bryr sej det gör inte jag iallafall just nu. Det viktigaste är att jag har fattat att man har rätt till egen tid och att det är okey att ta sej en efter middags lur.


Igår kväll blev det ju lite sent för jag samtalade med sonen via skype ett tag och det var häftigt. Tänk att vi sitter på varsin sida av jordklotet och kan prata med varandra på det viset. det var skönt att veta att ungdomarna hade det bra där nere i värmen när man själv får gå här och frysa i kalla norden. Och tänk när vi avslutade samtalet så skulle de gå och bada i havet för att det började bli varmt hos dem, här hemma satt jag i ragg sockor och frös. Jag fick krypa ned i den varma sängen under täcket i stället.

Anki

 

Alla har vi vår Prins eller Prinsessa jag vet var jag har min.

Och jag vet var jag har mina kära som ligger mej varmt om ♥ hjärtat ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0