Avslappning

Japp nu var det ett tag sedan jag satte mej vid datorn och bloggade. Vad beror det på? Jo jag har inte haft tid att sätta mej bara och det beror på att jag har haft annat att göra. Veckan och helgen som har gått har varit så bra. Jag jobbade onsdag och torsdags kväll och resten av veckan jobbade jag dagtid och kvällarna och helgen ägnade jag mej åt min prins givetvis.

Vem har tid att sitta vid någon dator då? Helgen har varit så avslappnade och det är precis vad jag behöver, lära mej att inte ha några måsten alls. Jag och prinsen har bara tagit det lugnt och tittat en del på film och umgåtts med varandra. Visserligen var det en hel del stressande på jobbet men jag har verkligen varvat ner efter arbetstid varje dag i en hel vecka.

Den här veckan som kommer igång i morgon skall jag försöka fortsätta i samma takt och inte stressa upp mej alls. Det blir förstås svårt vid vissa tillfällen men jag skall försöka stanna upp och andas. Tänk om jag fixar det en hel vecka utan uppbackning då skulle jag känna mej så stark och tillfreds med mej själv och det behöver jag verkligen få känna.

Kram mina vänner....Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0