Mitt underbara nyår och ensamhet.

En sammanfattning jag har haft en underbar jul och ett underbart nyårsfirande med goa vänner. Jul firades med familjen och nyår med nya underbara vänner. Vi avnjöt en god tre rätters middag och hade det väldigt trevligt. Givetvis skålades det i champagne och vi var ute och tittade på raketer vid tolv slaget. Båda mina barn har rest iväg nu lagom till nyår med Sanna till Hurghada i Egypten och min son Robin på andra sidan jorden till Nya Zeeland.

Givetvis saknar jag dem båda, samtidigt som jag vet att dom har det underbart. Resten av nyårshelgen har bara fått vara en slappar helg vi har kollat på tv och njutit jag och min Prins. Det har varit helt underbart att bara få vara ledig och njuta av inga måsten med någon man tycker om. Men nu är helgen över och vardagen tar vid i morgon utan mina kära som alla är på olika håll gissa om jag kommer att känna mej ensam. Men vetskapen av att de finns så känner jag mej lycklig och tillfreds och en vecka går fort. Och en vecka blir två veckor osv.

Kram Anki


DU HAR MIN KÄRLEK! O.

Kommentarer
Postat av: Marie J

Hej Anki! Förstår dina känslor precis! Men blir ändå så glad av att höra allt positivt i det hela, att du har det så bra nu och framförallt att du är så stark, heja dig!!!! Kramisar!!!!

2011-01-02 @ 20:35:18
Postat av: Gunnel L

<3 jag tror det räcker så.

och en varm kram till

2011-01-02 @ 21:46:12
Postat av: Gunnel L

<3 jag tror det räcker så.

och en varm kram till

2011-01-03 @ 00:11:28
Postat av: Gunnel L

här blev det dubbletter och tecknet betyder hjärta,,,men det kanske du vet

Gunnel

2011-01-03 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0