Solsemester till snöiga Sverige.

Självklart har jag jobbat i dag igen och det har gått bra. Men det var lite slirigt ute på vägarna i morse för jag åkte i väg innan plogbilarna var ute, men mitt lejon tar sej fram överallt. Jobb dagen flög fram och sedan var det bara att inköpa lite middagsmat och göra i ordning den när jag kom hem. Det blev färsk pasta med köttfärssås med oliver i mums det var väldigt gott. Jag unnade mej ett glas rött till också det var inte helt illa.

Innan jag satte på middagen så fick jag pratat med min Prins en stund han har födelsedag i dag men vill inte fira den. Så jag sa inte Grattis till honom utan jag sa att jag tycker om honom istället, för det gör jag verkligen. Så nu viskar jag Grattis på din födelsedag Prinsen! Resten av kvällen blir väl bara att ta det lugnt och inte hitta på något speciellt. I morgon får jag ta mej till landvetter och hämta min dotter med pojkvän som kommer hemifrån Hurghada efter en veckas solsemester. Undrar hur det känns för dem att komma hem till all snö?

Anki

Kommentarer
Postat av: Marie J

Ovesäntligt att fylla år ju....huvudsaken e ju att du har din Prins, o han sin Prinsessa, det gillar jag!!!!

2011-01-06 @ 19:10:04
Postat av: becca<3

du får ge han en grattiskram från mig nästa gång ni träffas :) <3

2011-01-06 @ 21:02:15
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0