Det går inte att beskriva.

Jag vaknar tidigt men öppnar inte mina ögon, ligger stilla och tyst.
Nu ligger jag och lyssnar till dina andetag de får mej att bli lugn.
Jag sträcker ut min hand och fångar din hand i min, vi flätar ihop våra fingrar.
Jag flyttar mej så nära intill dej att jag kan höra ditt hjärta slå i ditt bröst.
Just i den stunden känner jag så mycket, men alla dessa känslor kan inte beskrivas i ord.
Det bubblar i min kropp av lycka, jag vill stanna tiden och bara ligga kvar.
Vi öppnar våra ögon och kramar om varandra, du och jag börjar en ny dag tillsammans.

Anki





Kommentarer
Postat av: Gunnel L

KÄRLEK...som är så varm så den t.o.m stänker lite på mig också Blir tårögd. UNDERBART Anki

2010-11-09 @ 18:51:41
Postat av: Marie J

Trycker på "gilla"-knappen!!!!

2010-11-09 @ 19:00:01
Postat av: Becca<3

Såå fint! verkligen, mina ögon tårades av kärleken!

du är bäst moster! och jag hoppas det går bra i kärleken för dei! :) <3

2010-11-10 @ 09:20:14
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Love is beautiful <3

2010-11-11 @ 15:21:23
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0