Helg permis

Långfredagen började med jobb 9-15 och sedan skulle jag in till Sahlgrenska för att hälsa på min dotter som ligger inne på reumatologen. Men när jag skulle fara in så visade sej att hon skulle få helgpermis så jag åkte bara in för att hämta hem henne istället. Skönt att ha henne hemma i helgen och slippa vara på en vårdavdelning.

Eftersom det är helg kommer det inte att hända något på sjukhuset ändå, mer än att hon får medicin och mat, det kan vi ju fixa här hemma lika bra. Jag är ju ledig hela påsken så hon har full uppbackning här hemma. Vi behöver bara ställa klockan på morgonen så hon får sina piller i tid sen kan vi ju somna om och vila ut.

Hm vila ut...jag behöver ut och gräva i trädgården och rensa en del vi får väl se om andan faller på så att det blir gjort. Det brukar ju funka att stoppa in hörlurar med musik i öronen och bara ge sej ut med spade och dylika redskap. Det skall bli spännade och se vad som blir gjort i morgon, jag skulle behöva göra ett besök på IKEA också för att färdigställa en del saker här hemma.

Anki



Kommentarer
Postat av: Benny

Hörde att hon får hempermis. Det finns roligare saker än att ligga på sjukhuset och bara vänta. Hoppas att det kommer att bli bra snart.

2011-04-22 @ 22:03:04
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Skönt ändå att hon får komma hem, men ännu bättre att hon får hjälp!



Ha en så fin påsk som du kan!



Kram

2011-04-23 @ 10:18:02
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Marie J

2011-04-23 @ 14:43:47
Postat av: Marie J

Ha det så gott ni kan nu, å glöm inte att äta mycket påskgpdis!

2011-04-23 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0