På tur igen....

I dag har jag och Sanna varit på tur igen till Varbergs sjukhus för att ta ännu mer prover och träffa ännu en läkare som vill klämma på hennes knän o fotled. Hon fick också göra en ny lung röntgen och även röntga knäna den här gången, men det såg bra ut förrutom att lederna var svullna och vätskefyllda men det visste vi ju redan. Men fortfarande inget svar på vad det kan vara mer än att reumatiker läkarna får ta över nu.

Efter Varbergs besöket så köpte vi med oss pizza som vi avnjöt på altanen i solskenet, det var så skönt o pizzan smakade väldigt gott. Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men jag blev bara så otroligt seg och trött, fast jag försökte sova middag så gick det inte men det hade varit skönt. Med resultat att jag har varit trött och seg hela kvällen istället och borde krypa till kojs nu istället. Det är ju inte klokt att man kan vara så här trött efter tre hela lediga dagar?

I morgon är det arbetsdag igen men bara ett kort pass så jag skall nog inte somna till på jobbet iallafall. Får se om jag kan få fixat lite annat i morgon också efter arbetet. Om inte Sanna får för sej att vi skall ta en ny tripp söder ut i morgon igen. Håll tummarna för att feber och mer svullnad och värk håller sej borta nu några dagar i allafall! Då vill de att vi kommer tillbaks till Varberg igen.

Anki


Kommentarer
Postat av: Gunnel L

JAG håller tummarna ALLT vad jag förmår.

Skönt att ni fick en mysig matstund på altanen

Sköt om dig Anki...och var rädd om dig

Ge Sanna en kram från mig nästa gång ni ses...och

en kram till dig med...

2011-04-11 @ 23:45:54
Postat av: Camilla!

Ibland är man piggare när man jobbar har jag märkt.. Kan också bli seg när jag är ledig! Håller båda tummarna jättehårt, Kram!

2011-04-12 @ 06:47:27
Postat av: Marie J

Tråkigt när människor inte får mår bra! Hoppas och tror verkligen att hon kommer få bra behandling så det blir bättre eller allra helst går över! Bakom raderna du skriver läser jag dock att det är en annan starkare och gladare Anki än för nåt år sedan! Tänker på er och hoppas allt blir bra! Kram!

2011-04-12 @ 07:03:28
Postat av: messan

Jag håller mina tummar att allt går bra för henne!

Inte roligt när det blir så.

Ha en fin dag!

Kram

2011-04-12 @ 11:08:11
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej nu har jag hittat dig!ler tåkigt det här med sanna hoppas det löser sig,känns som ni inte behöver mer sjukdom o elände o er familj.suck...nu fick jag ju reda på var du varit på semester också.tänker på er ha det bäst kram lotta

2011-04-12 @ 12:28:22
Postat av: Stefan L

Ja tror de va pizzan, de blev fel blodsockerhalt i kroppen eller ngt.

2011-04-12 @ 12:33:14
Postat av: messan

Kul att du läser:)

Kramisar messan

2011-04-13 @ 22:44:21
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0