Låtsas moster.

Usch jag har en gnagande oros känsla i magen, vet inte varför. Jag har sovit gott i natt med hjälp av en sömntablett och det tog tid innan jag kom på benen idag. Tillslut var jag tvungen att klä mej för att köra min son till jobbet. Han har värk i ena höften så han har svårt att gå.

Nu har jag fått på lite mat för äta måste man även om det inte är så lockande i dag, därför får det bli lax och rotsaksgratäng som ändå är väldigt gott. Till sällskap får jag väl be Inga att komma om hon nu har tid.

I fredags var jag och min väninna bjudna till min underbara "låtsas moster" och min morbror. Vi tog tåget härifrån för att sedan byta till spårvagn och buss. Lustig nog hoppade vi av bussen några hållplatser försent men då kom min underbara morbror och hämtade oss den sista biten.

Väl på plats fick vi träffa de andra gästerna också och det var bara personer som jag tycker mycket om och som betyder väldigt mycket för mej. Det blev vin, god mat, kaffe och tårta. Kvällen var verkligen lyckad och jag hoppas att det inte dröjer för länge tills nästa gång.

Anki



Bilden är tagen med min mobil!

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

tack goa dig...(jag vet vem du pratar om hiiiii) det FÅR inte dröja länge till nästa gång vi träffas. Har redan försökt locka Bosse med rökt sik och lax till nästa gång. Och dessutom VET ni ju VILKEN hållplats ni skall stiga av nästa gång...

säger "låtsas moster"

2010-08-23 @ 16:42:21
Postat av: messan

Nu är jag här och kikar in hos dig...det är så fint här med. Tack för förtroendet att jag får följa med dig. Tråkigt att du måste börja om igen för att fel människor läser bloggen.

Det här är nog bättre i alla fall.

Kramar

2010-08-23 @ 19:46:53
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Annika

Låter som en mysig dag.

Vi alla saknade dig i lördags, hoppas du kommer med nästa gång om det blir en nästa gång förståss =)

2010-08-23 @ 20:33:43
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gråbossen

Visst var det jättetrevligt hos din morbror och moster. ;-) Sådana träffar vll man ju gärna upprepa.

2010-08-23 @ 21:43:17
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Sådana kvällar ska man bevara i hjärtat :) dom är så viktiga. /Kram

2010-08-25 @ 16:41:58
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0