Min klagan

Fy vad jag ogillar lördag kvällar när man inte har något planerat. Visst man kan softa med en film i soffan men hur roligt är det? På mitt jobb är det firma fest i kväll. Jag blev inte ens tillfrågad eftersom jag är sjukskriven. Jag är ju fortfarande anställd så kunde jag inte fått välja det själv om jag ville gå? Men tyvärr är det så att det beror på vem man är.

När man ringer till jobbet så stressas det på att man skall skynda sej och komma tillbaka men annars är man ganska oviktig. Så nu sitter jag här hemma ensam en lördagskväll och tycker synd om mej själv. Jag beställde en pizza med hemkörning och inte ens det blev rätt jag fick fel pizza.....nu känns det bara eländigt.

Anki

Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Känner igen det där! Har inte hört av jobbet på tre och ett halvt år. Ingen bryr sig och fester...ja det får man höra ryktesvägen att det varit eller på fb. Skitjobb och skitarbetskamrater, både dina och mina!!

(och ingen beklagar när man har sorg trots att man medvetet skriker ut det)



Så jättestor kram till dig och hoppas att pizzan inte smakade allt för kasst trots allt...det brukar smaka det när man blir besviken.

Kram!!!



2010-08-28 @ 19:50:15
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anki! Man vill inte tro sina öron! Det var bland det värsta, FÖRSTÅR hur det känns! Verkar inte finnas någon normal person där.....fegisar! Just såna här saker ska du INTE behöva drabbas av, fattar dom inte det! Äsch, dom e inte värda dig Anki, du är av högre klass än dom! Varma kramar från Marie!!!!

2010-08-28 @ 20:22:23
Postat av: Annika

Usch och fy vad taskigt! De kunde ju åtminstånde ha frågat.. Dumma människor. Dumma Pizzagubbar. Hoppas att du bara möter snälla människor i fortsättningen. Kram!

2010-08-28 @ 20:33:41
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Jag säger bara STOR TUMMEN NER! jag håller med dig, du kunde väl ha fått välja själv om du orkat/velat gå på festen. Dåligt MYCKET dåligt av chefen...

Men lämna också detta bakom dig och fortsätt blicka framåt..

kram Gunnel

2010-08-28 @ 21:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0