Överkörd

Ja då fick man veta ett och annat i dag för man tog modet till sej och ringde ett samtal. Jag är så trött på människor som inte förstår hur det är att vara deprimerad, när man inte har kraft att klättra uppåt. Jag försöker verkligen men det är inte lätt när någon står där samtidigt bredvid och plockar bort steg pinnarna. Jag kände mej överkörd efter det samtalet.

Min blogg gillades inte heller därför har jag börjat på den här nya istället och den adressen skall inte vem som helst få tillgång till bara de som jag vill lämna ut den till och de som jag kan lita på. Är det meningen att jag skall stjälpas i stället för att hjälpas?

Anki

Kommentarer
Postat av: Gunnel L

Du skall HJÄLPAS istället för stjälpas

2010-08-22 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0