Spritt språngande galen.

Oj oj nu händer det saker runt omkring mej. Den 30 december skall min lille son åka till Nya Zeeland och vara borta i två månader. Visst kommer jag att sakna honom men en sådan chans måste han bara få, jag skulle så gärna vilja följa med honom till det vackra landet. Det är tur att det finns internet och skype så man kan hålla kontakten med honom när han är borta. Nu är det bara två veckor kvar till julafton och jag har inte fått köpt en enda julklapp ännu. Det är väl dags att ta tag i det nu antar jag. Jag får väl börja i helgen och de dagar jag är ledig nästa vecka.

Jag saknar min Prins så mycket vi har ju inte setts sedan i söndags och det är lång tid när man tycker om någon. Jag måste bärga mej tills på söndag kväll då vi ses igen. Det är tur att telefoner finns annars hade jag nog blivit spritt språngande galen. Hm jag är nog lite galen iallafall men det är bara härligt att vara det. Vad händer annars? Jo jag jobbar 50 procent nu på mitt jobb och det fungerar ganska bra och det är skönt att vara på gång igen. Jag sover gott på nätterna äntligen och mina ragg sockor är ett obligatoriskt natt plagg för mej.

Ikväll är det Idol final på tv:n och jag jobbar det är lite synd men jag hinner hem till omröstningen iallafall, jag får väl titta på det på nätet efteråt eller reprisen. Hm ja jag är lite av ett Idol freak men det beror på att ett av mina stora intressen är musik. Och jag håller alla mina tummar och tår för att Jay skall vinna för hans röst har något speciellt. Helgen är här nu igen också och den lär bli ganska lugn den här veckan också förutom ett litet familjekalas på söndag eftermiddag hos min syster dotter. Nu hojtar sonen på mej så jag får sluta, kram på er.

Anki

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, oj, oj! Det var en nyhet det! Lilla Robin skall ut i stora världen. Det hade jag aldrig kunnat gissa =P Hoppas att han får det roligt =)

2010-12-11 @ 13:59:20
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0