Strykande åtgång

Jaha då har man lyckats med att dra på sej en förkylning igen i natt har jag frusit och hostat nästan hela tiden så det har inte blivit så mycket sömn. Jag har studsat upp och stoppat i mej hosttabletter i stället. Fram på dagen så blev jag lite piggare så jag kunde skjutsa sonen till polis stationen för han skulle hämta sitt pass där.

Efter det å skjutsade jag honom till jobbet och sedan for jag in till stan igen för att köpa julöl och glögg på glasbanken, men där fick jag lång näsa allt i hopa var slut! Hm jag som för engångskull har tagit mej dit, vad göra jo det fick bli några burkar annan öl och några flaskor röd vin. Jag får ju göra egen glögg med glögg kryddor och vin. Gissa om jag blev snopen sådan åt gång trodde jag inte att det var!

Nu är det dags att spinna på igen så att det händer någonting här! So long!
Anki


Kommentarer
Postat av: Susanne

God Jul!!!! Önskar jag dig!!! Kram

2010-12-24 @ 07:56:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0