Jag o Pytte

I dag har jag och min vän Pytte (min bil) varit på vift igen men först så stannade vi till vid den här fina bron och knäppte en del bilder. Jag har åkt förbi här massor av gånger med min kamera men inte fattat att man kan stanna till och ta lite bilder. Visst är den gamla stenbron över Rolfs ån vacker? Det var ju inte fel att solen strålade också i vattnet det var en vacker November dag. Visserligen vaknade jag med skallebonk men fick snart kurerat den med kaffe och ett huvudvärks pulver. Eftermiddagen tillbringade jag med min "syrra" Eva på Hilmersgården. Här nedanför bjuder jag på två av mina bilder.

Anki

Foton Ann-Christine

 


Kommentarer
Postat av: Becca<3

ÅÅh så bra att du äntligen fick tagit bilder på bron! :)



Synd bara att jag inte kunde vara med dig idag. kram!!

2010-11-09 @ 00:58:56
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0