Mina grabbar

Torsdag morgon larmet väckte mej på mobilen och idag var jag verkligen svår startad. Jag hade lovat att hämta min syster dotter och köra henne till stationen. Och självklart så gör teskeds moster detta för tänk den dagen när Rebecca har körkort vad hon skall få köra omkring med sin moster. När jag kom hem blev det frukost o lite läsning i lokal tidningen.

Nu har jag vikt en massa lakan och handdukar för att kunna pussla in dem i skåpet. Det är bara det att jag får städa i skåpet också för där har det tydligen varit någon slags orkan inne och rört till. Det enda jag vet är att orkanen är tvåbent och är väldigt lik min son.

Min gulliga extra son Jens har varit här hos Robin i natt och medan han väntade på att Robin skulle gå upp så städade han i mitt kök. Tack Jens! Det är tur att man har sådana gulliga ungdomar som kommer att hälsar på ibland.

Nu i eftermiddag så skall jag bege mej till vårat lilla centrum för att gå till frissan och låta lockarna falla. Får se om hon kan få någon hyfs på min frisyr det börjar bli långt och eländigt nu. Jag får väl springa in och handla lite till kylen också när jag ändå är på vift. I kväll blir det en mys kväll igen med min underbara vän, ja jag längtar väldigt mycket .

Anki

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, när becca har körkort så är det hennes tur att köra dig =) Jag skulle också behöva gå till frisören men jag får vänta tills jag har råd.

Kram på dig

2010-11-18 @ 18:30:11
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla!

Hoppas man känner igen dej utan lockar,så man väljer rätt kassa imorn då( Om du jobbar) Nu får du allt snart berätta mer om din nye vän,börjar bli nyfiken..Ha det mysigt!!!

2010-11-18 @ 18:34:34
Postat av: Lejonkvinnan

Skönt med ungdomar som hjälper till :) Får vi se något kort på dig i den nya frisyren??



Kram vännen!

2010-11-18 @ 19:23:18
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Marie

Låter som en bra dag.Ha en underbar kväll nu!

2010-11-18 @ 19:35:35
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Om du vill bli älskad; älska och VAR älsklig. Men detta är knappast något råd jag behöver säga till dig. Du kan det där Anki. HELT säker på det. Så jag säger istället...ÄLSKA på....

2010-11-18 @ 20:22:15
Postat av: Eva

Ja du systra min, tänk vad våra ungdomar ska få köra hit o dit när de fått den där åtråvärda plastlappen. Tycker det ska bli ganska skönt, men då e de väl risk att man helt plötsligt inte har någon bil när man behöver den. Kram!

2010-11-18 @ 20:59:54
Postat av: Anonym

Var gärna med i dagens blogg! :D

2010-11-18 @ 21:16:31
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: maria

Hoppas du blev nöjd med håret :)

2010-11-18 @ 21:53:18
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Ulrika

Sitter här och ler när jag läser.

Hihi, vilken märklig orkan du har där uppe. :) Men tur att du har en så bra extrason. fint namn har han också tycker jag. ;)

Ha en underbar kväll.

massa kramar

2010-11-19 @ 17:56:11
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0