Nästan gjort läxan.

Idag har jag verkligen gjort min hemläxa som jag fick i går av kuratorn. Gett mej själv tid att koppla av "nästan" iallafall. Jag har tvättat och grejat i köket delvis men jag har inte strukit gardinerna och satt upp dem som jag skulle göra idag. Jag har bytt lakan i sängen för det är så skönt att krypa ner i kväll då. Jag har skrivit på mina "memoarer" bara för min egen skull och nu skall jag strax lägga mej på soffan för att koppla av med en tidning. Visserligen kryper det i min kropp nu men jag skall tvinga mej till att inte göra något mer i dag för det kommer ju faktiskt en dag i morgon också. Och ikväll skall det bara mysas med levande ljus framför tv:n med ja just det med min goa vän.

Kram Anki



Kommentarer
Postat av: Ulrika

God Jul önskar jag dig, fina Anki.

Många kramar.

2010-12-23 @ 13:36:18
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0