En helg En Mix

Jag har haft en bra helg och nu är det ju måndag igen. Fredagskvällen tillbringade jag på mitt jobb det kändes bra och träffa fler arbetskamrater och fler kunder som hade saknat mej. När jag kom hem blev det att sjunka ned i soffan och se slutet av Idol och bara försöka att varva ned. Det tog väl ett tag innan jag kom i säng men vad gjorde det jag behövde ju inte gå upp på lördagen.

Vid ett tiden så åkte jag och hämtade Rebecca och vi åkte ner till vårt centrum för att mingla i den ny öppnade butiken En Mix där även Niklas Hocker spelade lite mingel musik. Vi vandrade runt ett tag i den fina butiken och fick se en massa fina prylar. Dit skall jag snart gå igen för det fanns mycket kul där. Efter minglet i butiken så skulle vi hem till min far för att fira fars dag en dag för tidigt. Mamma hade lagat god middag och vi blev kvar där ett tag. När jag så småningom kom hem fick jag ett par timmar för mej själv innan sonen kom hemifrån sitt arbete.

Söndag morgon så var jag trött men vaknade ganska tidigt ändå, tassade runt i morgonrock några timmar och gjorde ingenting. Helt plötsligt fick jag ett ryck och bjöd hit mina föräldrar på middag så jag tog en sväng om med damsugaren innan de kom hit. Mamma o pappa blev glada för den plötsliga inbjudan och stannade ett tag så det blev kaffe o tårta till dessert med. De fick även träffa min nya vän som kom lite senare på kvällen, man kan tro att det var lite planerat men det var det absolut inte men det verkade som det fungerade bra.

En sammanfattning var att det var en fin helg med ett väldigt bra avslut. ♥ ♥ ♥

Anki

Kommentarer
Postat av: Camilla!

Låter som en bra helg...Woooow,ny vän? Gläds med dej Anki!!! Grattis!!! Jag var en av kunderna som saknat dej,trogen affären som man är,KRAM!

2010-11-15 @ 21:05:39
Postat av: Brittizzz

Låter ju som en kanon dag ,vilket ryck! Sånt gillar jag, impulsiva saker förgyller livet.

2010-11-15 @ 22:39:24
Postat av: Susanne

Åhhh va härligt och mysigt oxå såklart hihi

Kram //Susanne

2010-11-15 @ 23:11:19
URL: http://blogg.susannesfoto.se/#home
Postat av: Gunnel L

visste väl att föräldrarna skulle vara kvar....(ler)

härlig helg Spontanitet är alltid till godo. Din berättelse är bevis om något..

2010-11-15 @ 23:42:00
Postat av: cina

enmix av goda saker hela helgen ! Härligt !! Kram på dig..vi ses..

2010-11-16 @ 14:58:32
Postat av: Carina

Hej Anki låter som en hel mysig helg...Nya vän..?? Låter mycket spännande och vad glad jag blev av att läsa hur fint du haft det...Kram fr Carina...*ler*

2010-11-16 @ 16:51:52
Postat av: messan

Vilken mysig helg precis som det ska vara:)

Kram

2010-11-16 @ 20:58:48
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Det låter som en fin helg. Lite lagom så där. /Kram

2010-11-16 @ 23:22:47
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Annika

Härlig helg =)

2010-11-17 @ 15:46:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0