Andlöst vackert

Nu är man då ett år äldre och kanske ett år klokare. Min födelsedag firade jag med mina barn och en annan person som betyder väldigt mycket för mej. Vi åt god smörgåstårta som jag inte hade gjort utan varit lat och beställt, mums den var riktigt god. En kall öl och smörgåstårta kunde det bli bättre? Kvällen fortsatte i lugn o ro framför tv:n med bara mys. Det var en riktigt fin födelsedag jag fick. På lördags förmiddagen var det fint väder ute, vi tog bilen till min favorit plats och njöt av en underbart vacker utsikt länge. Det är så vackert på den här platsen så man tappar nästan andan. Tack för att du tog med mej dit igen....och jag vill dit många fler gånger och inte ensam.

Anki



Foton Ann-Christine njut av dem det gör jag.









Kommentarer
Postat av: Anki

Den här underbara naturen med ett trevligt sällskap vad kan man mer önska sej?

2010-11-07 @ 21:07:35
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Inget mer....ABSOLUT inget mer.Helt rätt Anki

2010-11-08 @ 14:59:51
Postat av: Annika

Väldigt vackert =)

2010-11-08 @ 15:22:45
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0