Alla mina inneboende och jag.

Eftersom det var en fin dag ute i dag så valde jag att åka iväg och insupa energi från bla naturen. Jag insåg att damm råttorna kunde klara sej utan mej några timmar iallafall, eftersom de är ganska stora nu. Men nu har jag hittat hem igen så nu är det bara att sparka igång min dammsugare och jaga bort råttorna. Tvättmaskinen har redan fått sin beskärda del och strax skall jag ge min vän i sovrummet nya kläder.

Och inte nog med det så har jag en del törstiga inneboende som gärna vill få lite vätska så att de trivs lite bättre. Det är väl bäst att ge dem det också annars kanske dom sviker mej genom att bli risiga och vissna. Och om de blir riktigt uttorkade så hämnas dom med att skräpa ned på mina ny dammsugna golv och det vill jag inte veta av.

Nu gäller det bara att slita sej ifrån den här mannicken som jag sitter vid och knappar på, hm den kan också behöva få en omgång av damm trasan. Nu skall jag släppa taget och sätta på musik maskinen i vardags rummet och spela för hela grannskapet när jag dansar runt med min vän dammsugaren.

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0