Gästbloggare: Rebecca

Imorse Blev jag väckt av teskedsmoster. Så jag fick slänga på mig kläder så Jag kunde följa med Henne, min kusin och hans flickvän. Vi var i kållered och åt Korv på IKEA vi kunde ju inte säga emot Robin när han tittade med sina valpögon. 
Sen bar det av till Kungsmässan där Robin rånade Kvantum, eller så köpte han rån? hmm, jag minns inte vilket..
vi har haft ett fullt arbete med present och inslagning av paket, Teskedens dotter, min andra kusin, Fyllde år i veckan och hon ska ha kalas senare idag, jag ville inte åka hem emellan så jag följer med moster och knasbollarna till Susanna i stället för att åka dit med mina päron.

Teskedsmoster är så härlig, Hon är alltid rolig och vill hitta på bus, samtidigt som hon alltid ställer upp och lyssnar på en när man behöver prata, jag älskar moster hon är bäst :) 

Ha en Trevlig helg! Beccabus :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt inlägg! =)

2010-10-09 @ 21:08:21
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: messan

Så kul med en gästis! Vad bra du skrev om teskeden:).

Kramar till dig



2010-10-09 @ 23:47:58
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0