Kaninflytt och kk...

I dag så har jag varit med Rebecca hos sin kk eller rättare sagt käk kirurg det gick snabbt och lätt. Eftersom det regnade inne i Göteborg så begav vi oss genast till Kungsbacka igen för att ta en liten kaffe paus hemma hos mej. Vid lunch tiden så körde vi Robin till sitt arbete och vi åkte söderut för det stora kanin burs lyftet som skulle gå av stapeln.

Och till en speciell persons lycka så kom kanin buren på plats med hjälp av mur block, plankor, mini grävare och handkraft. Kaninerna och kanin buren var också oskadda när det var klart och även vi flytt kvinnor och karl. Vi avslutade med gott kaffe och bulle och sedan började det även att regna där, så det var bara att ge sej norr ut igen.

Jag körde hem Rebecca och åkte så småningom hem till mej för att koppla av och greja lite hemma. Fick ringt några samtal också som jag skulle göra inte illa alls. Nu kommer snart min "lille man" hem igen från sitt jobb, kanske han umgås med mammsen en stund ikväll!

Anki

Kommentarer
Postat av: Marie J.

Det finns så mycket glädje i det du skriver nu! Jag kan tyda att mycket har förändrats i positiv riktning! Men jag FÖRSTÅR även att det absolut inte alltid är så.....men jag är glad för din skull att det går åt rätt håll! KRAM Marie!!!!

2010-10-19 @ 21:40:34
Postat av: becca <3

TACK moster för en jättetrevlig dag :)

2010-10-19 @ 22:57:38
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0