Nu är jag stark...ta min hand...

Jag har fått erfara att när man blir stark i sej själv, så ser man sådant man inte har sett innan när man mådde dåligt. Man accepterar inte vad som helst och allra helst inte saker som man själv har råkat ut för. Visst det blir på ens egen bekostnad och man märker verkligen vilka som är ens bästa vänner som accepterar mina val och möjligheter. Och är det så att det inte kan accepteras så vad skall jag göra när det känns så rätt för mej.

Nu när jag känner mej så välmående så vill jag absolut finnas för de människor som behöver mej mest. Jag har kommit ut ur min bubbla och nu vill jag visa vägen för de som verkligen behöver min hjälp! Jag fick en underbar hjälp för att komma ut ur bubblan och nu tänker jag visa den vägen för de som behöver mej! I bland behöver man en "mentor" för att kunna orka ta sej i kragen och kravla sej ut ur bubblan. Min "mentor" du vet vem du är själv!

Jag vill dela med mej av min insikt och min styrka till dej/er ........och jag kommer att vara en bra "mentor" jag har lärt mej av den bästa som finns...TACK......Anki


Kommentarer
Postat av: Stefan L

Jo, de va tänkvärt å bra inlägg faktiskt.

2010-10-22 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0