Rebecca och Jag.

Fredag ja vad kan man säga om den här dagen? Jo jag har umgåtts med min underbara syster dotter Rebecca vi har varit på Hilmersgården och träffat min "stora syster" och hennes dotter Rebecca. Det var en jätte trevlig stund vi hade där på Hilmersgården. Sedan bar färden av till stan där jag hade några ärenden att uträtta.

Vi tog också en sväng till ok tappen och hämtade ett bok paket som jag hade beställt. Vi köpte pizza i pizzerian intill som vi tog med oss hem till mej och åt. Efter våra utfärder så umgicks bara jag och Rebecca, det var en hel mysig dag med världens underbaraste tjej.

Anki

Kommentarer
Postat av: becca <3

Du är bäst min 25 åriga tesked

2010-10-01 @ 22:35:37
URL: http://rebeccamariaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

GOTT.....KÄRLEKSFULLT och FÖRTROLIGT...

2010-10-01 @ 23:24:00
Postat av: Annika

Det låter som en super härlig fredag =) hoppas att din helg fortsätter lika fint.

Kram!

2010-10-02 @ 00:26:08
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0