Glitter päron och rabarber.

Päron/rabarber pajen står i ugnen och vanilj såsen är klar i kylen, ja det blir faktiskt något gott till kaffet i dag hos mej. Sonen kommer att bli överraskad när han kommer hem och även min andra fika gäst hoppas jag. Jag fick ett konstigt ryck och i frysen hittade jag rabarber och päronen fanns där bara plötsligt i min hand. Och det är ju kul att överraska någon gång med när de minst anar det. I går var jag på 8 års kalas och där bjöds jag på väldigt god smörgås tårta, mums det var länge sedan. Tack Cissi, Peter och Kajsa för en trevlig kväll hos er.

Fick reda på av en väldigt kär vän i dag att hon hade en släkting som hade träffat mej, den släktingen sa att det glittrade om mej. Huj eda mej vad skall man säga om detta? Men det var väldigt kul att höra för jag känner mej väldigt tillfreds nu. Men tänk er sådana där bokmärken med glitter på, och så går jag livs levande och glittrar. "Fniss" Det är ju jättehäftigt jag hoppas bara att jag kan sprida lite glitter omkring mej, till de som kommer nära mej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har spritt glitter både här, i fb, och i dina kommentarer i mina inlägg på fb. Det har jag märkt av LÄNGE LÄNGE. Fortsätt att glittra Anki.

2010-10-31 @ 19:55:20
Postat av: Marie.J.

Trycker på "gillaknappen"!!!!

2010-11-01 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0