Röjning

Oj oj det sker mycket nu, hösten är här med alla sina underbara färger. Jag tänder en massa värme ljus inne på kvällarna för det är så mysigt. Tankarna mina vandrar i väg och slår en kullerbytta någonstans innan de landar mjukt igen. I lördags var jag på Hilmersgården och lyssnade på Niklas Hocker som spelade live ni vet den där killen som var med i idol 2009. Min syster dotter Rebecca sjöng en låt tillsammans med honom också. Det var jättebra! Vilken kväll det var där och vilka sköna människor jag fick träffa.

På Söndagen var jag ute och röjde i trädgården, klippte buskar och städade inför vintern. Jag höll på i flera timmar och det gav resultat också. På kvällen satt jag och snackade med en god vän om allt möjligt. Det var precis vad jag behövde efter min röjar dag. Nu i dag måndag så känns jag mör i kroppen av mitt röj arbete plus att jag kylde nog ner mej en aning när jag jobbade i trädgården. Får skylla mej själv.

Anki

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter härligt!

2010-10-04 @ 20:33:45
URL: http://nealena.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

härliga upplevelser...höströjning är inte så värst roligt, roligare med vårröjning...

2010-10-04 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0