Onsdag 15 september

Skåne fruar, Hollywood fruar och Kungar av Tylösand finns det verkligen inga riktiga program på TV längre? Jo Ullared och Efterlyst det är bara att välja vad man är intresserad av? Smaken är ju som baken delad. Jag måste erkänna att jag ser gärna Ullared och halv åtta hos mej om jag nu kommer ihåg att titta när de programmen går.

I dag har jag varit en bit utanför dörren iallafall på morgonen jag hade några ärenden att uträtta på stan. Handlade med mej lite färska frallor till frukost som jag intog till kaffet när jag kom hem. Jag träffade min förstående läkare och allt gick bra fast det är jobbigt varje gång man skall dit. Men nu är det iallafall gjort och ett tag tills nästa besök.

Anki


Kommentarer
Postat av: Annika

SV; Det känns skönt att någon tycker som jag =) facebook, precis som bloggen, kan användas som tidsfördriv när man är hemma, bara när man är hemma. Kramar =)

2010-09-18 @ 13:57:28
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: messan

Frallor på morronen så gott det är. Hihi jag håller med dig...skånefruarna skäms man ju nästan att titta på...

Kram

2010-09-18 @ 20:15:20
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Ja du alla program verkar bara vilja visa alla dårar som finns här. Men Efterlyst och hal åtta hos mig ser jag gärna på :)

2010-09-19 @ 23:31:31
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0