En djurisk helg...

Hallå inga snuskiga fantasier nu, jag har jobbat hela helgen från tidig morgon till sena kvällen. Det började på lördag morgon när jag skulle till jobbet då mötte jag ett rådjur intill gäst parkeringen. Jag saktade in och rådjuret stannade upp och tittade på mej innan vi fortsatte år var sitt håll. Nästa djuriska möte skedde på söndagen när jag också var på väg till jobbet men då hade jag kommit halv vägs då fick ja se herr hare som ilade över vägen. Det samma skedde på vägen hem men då hade herr hare sprungit till mitt kvarter och ilade snabbt över gräsmattan när jag kom körandes i backen. Det kan man kalla en djurisk helg eller hur?

Anki

Kommentarer
Postat av: Camilla

Undrar vem det är som har snuskiga fantasier va...Själv tänkte jag bara på trevliga naturupplevelser i alla fall:)

2011-04-18 @ 20:10:25
Postat av: Stefan L

Jag tänkte att nu har hon sålt massa djurkött på willys. Mmmmm, mat. Gott. Till helgen ska ja göra stek.

2011-04-18 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0