Lite av varje o rörigt...

Nu är familjen samlad igen, Sanna blev utskriven från sjukhuset med en nästan 100 procentig diagnos. Reaktiv artrit men inte riktigt säkra är reumatolgerna men det lutar åt det, så nu får vi se vad medicinerna gör för henne. Hon får iallafall vara hemma istället och åka på provtagningar o återbesök istället för att ligga inne på sjukhuset. Det är ju alltid skönast att få vistas i sin hem miljö.

Tänk i morgon är det fredag igen det skall bli så skönt att stämpla ut i morgon klockan 15 o ha en hel ledig helg framför sej med förhoppningsvis vackert vårväder så man kan vistas ute så mycket som möjligt. I trädgården börjar det bli riktigt fint nu med alla tulpaner, påskliljor och andra blommor som bara skjuter upp överallt. Jag grävde ju ner en massa lökar i höstas och nu kommer det en massa fint där ute. Det är spännade att ta en titt varje dag o se vad som kommer upp.

I morse när jag skulle åka iväg till jobbet så insåg jag att vi hade stopp i avloppet i köket, jag har försökt att avhjälpa det i flera dagar på en massa olika sätt o vis. Men innan jag åkte till jobbet i morse så ringde jag till vicevärden och när jag kom hem så var det fixat, skönt annars hade jag nog blivit tokig här i helgen. Eller kanske rörande förbannad...fniss!

Anki



Kommentarer
Postat av: messan

Rörigt verkar bara vara förnamnet....

Västkusten är underbart...du har det bra som får bo där jämt:). Jag saknar havet varje dag när jag inte ser och hör det:).

Kram

2011-04-28 @ 23:32:27
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Camilla

Skönt att hon fått sin diagnos,och att dom tar tag i det nu...

Jag kommer i morn och tittar till dej..har en lååång lista. Men tänker INTE scanna:) Kram!

2011-04-28 @ 23:36:08
Postat av: Anonym

Skönt att hon fått sin diagnos,och att dom tar tag i det nu...

Jag kommer i morn och tittar till dej..har en lååång lista. Men tänker INTE scanna:) Kram!

2011-04-28 @ 23:36:35
Postat av: Marie J

Din dotter verkar ha kommit i rätta händer, trots tråkig diagnos, så är det dock bättre att veta vad det är. Med rätt mediciner ska det säkert kunna bli mycket bra, håller fortfarande mina tummar och tänker på er!!!!

2011-04-29 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0